دانلود آهنگ جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جديد از ميثم ابراهيمي | سایت دانلود آهنگ ها و ترانه های جدید ایرانی با لینک مستقیم

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی

داتلود آهنگ جدید

سایت دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیر | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی | بهترین رسانه دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی من عاشقه تویی شدم که سخت عاشقه منی از میثم ابراهیمی

ترانه : حدیث دهقان , آهنگ : فواد غفاری , تنظیم : امیربهادر دهقان

این آهنگ تیتراژ سریال دردسرهای عظیم ۲ می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ من عاشقه تویی شدم که سخت عاشقه منی,دانلود آهنگ من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمیکنی,دانلود آهنگ فقط عشقه که آدمو اینقدر نترس میکنه,دانلود آهنگ اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی,دانلود آهنگ دستامو بگیر,دانلود ترانه جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیر,دانلود آهنگ های جدید میثم ابراهیمی,متن آهنگ دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود بهترین آهنگ های میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ غمگین دستامو بگیر,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ غمگین جدید و زیبای میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیر با بهترین کیفیت

 

دانلود آهنگ جدید انرژی هسته ای از امیر تتلو

 

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام انرژی هسته ای با لینک مستقیم

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید انرژی هسته ای از امیر تتلو با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ انرژی هسته ای امیر تتلو اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه از پارلین موزیک

 

دانلود آهنگ انرژی هسته ای از امیر تتلو,دانلود آهنگ انرژی هسته ای,دانلود ترانه انرژی هسته ای از امیر تتلو,دانلود آهنگ های جدید امیر تتلو,متن آهنگ انرژی هسته ای از امیر تتلو,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام انرژی هسته ای,دانلود آهنگ من نه معلم هندسه و ریاضیم نه,دانلود آهنگ اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه

 

 

دانلود آهنگ فوق العاده زیبایی امیر تتلو بنام انرژی هسته ای با بهترین کیفیت از پارلین موزیک

 

متن آهنگ جدید امیر تتلو بنام انرژی هسته ای :

 

اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه

 

اگه صلحه که این تنها چیزه که نور راه منه

 

من یه ایرانیه بی ریام که مخالف درگیریام

 

وگرنه اگه زور باشه میمونم توی راه تنه

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی نام دستامو بگیر :

من عاشقه تویی شدم که سخت عاشقه منی

من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمیکنی

یا به تو میرسه دلم یا مرگو لمس میکنه

فقط عشقه که آدمو اینقدر نترس میکنه





:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ جدید از میثم ابراهیمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ من عاشقه تویی شدم که سخت عاشقه منی,دانلود آهنگ من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمیکنی,دانلود آهنگ فقط عشقه که آدمو اینقدر نترس میکنه,دانلود آهنگ اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی,دانلود آهنگ دستامو بگیر,دانلود ترانه جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیر,دانلود آهنگ های جدید میثم ابراهیمی,متن آهنگ دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود بهترین آهنگ های میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ غمگین دستامو بگیر,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : سه شنبه 23 تير 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی